جاکِر بھائی ایم بی بی ایس جو ڈا جاکِر نائیک کے نام سے بھی جانے جاتے ہیں، آج کی تاریکھ میں سبسے جیادا لانت پانے والے شکھس ہیں۔ یہ لانت اُن پر کوئی اؤر مجہب کے لوگ نہیں لیکِن کھُد اُنکے مجہب اِسلام کے مانّے والے ہی بھیجتے ہیں۔ دُنِیا کے نامی اؤر ہِندُستان، پاکِستان میں سبسے بڑے تالیمی اِدارے دارُل اُلُوم دیوبںد نے کُچھ اَرسا پہلے جاکِر بھائی کے کھِلاپھ پھتوا لگایا ہے۔ اِسمیں کوئی شک نہیں کِ جاکِر بھائی پِچھلے کُچھ سال میں مجہبی باجار میں سبسے جیادا کیمت پانے والوں میں سے ایک ہیں۔ وے کھُد کو اِسلام کا کھِدمتگار بتاتے ہیں اؤر داوا کرتے ہیں کِ وے نئے لوگوں تک اِسلام کو پہُںچاتے ہیں۔ کھُد کو اَلّاہ اؤر مُہمّد کا اَدنا کھِدمتگار کہتے ہیں۔ کھُد کو اِسلام اؤ دیگر مجاہِب کا آلِم بھی کہتے ہیں! پر پھِر بھی اُن پر سبسے جیادا لانت بھیجنے والے اؤر نپھرت کرنے والے مُسلمان ہی ہیں۔ اِس لیکھ میں ہم اُن وجُوہات کی تہکیک کریںگے کِ جِسّے جاکِر بھائی مُسلمان بھائیّوں کی نجروں میں پہلے شکھس ہیں جو جہنّم میں بھیجے جایّںگے! اَدھِک جانّے کے لِئے گُوگل پر “we hate zakir naik” ڈالیں اؤر دیکھیں۔

یہاں ہمارے پڈھنے والوں کے لِئے اِسلام کا تھوڑا راپھتا کرانا جرُوری ہے۔ اَدھِکتر لوگ یہ سمجھتے ہیں کِ اِسلام وہ مجہب ہے جو کِ مُہمّد (سللo) نے پھیلایا اؤر جو کُران میں لِکھا ہے۔ کُران کہتی ہے کِ جو آدمی مُہمّد (سللo) کے کہے پر اِیمان لاّیگا وہ جنّت میں جاّیگا جہاں اُسے بہُت سی جوان لڑکِیاں (جِنکے ہُسن اؤر بدن کی کھُوبِیاں ہدیسوں اؤر دُوسری اِسلام کی پاک کِتابوں میں مِلتی ہیں، مسلن اُنکا جِسم شیشے کی ترہ آرپار دِکھائی دینے والا، آںکھیں موٹی، چھاتی۔ّ۔۔ وگیرہ وگیرہ)، بہُت سے موتِیوں کے مانِںد لڑکے جو جنّت میں شراب کے پیالے لِئے اَپنے مالِک کی شان میں سدا پھِرتے رہیںگے، شراب کے دریا اؤر پںچھِیوں کا گوشت اؤر بھی بہُت کُچھ۔ کُران پر اَمل کرنے کی بات ویسے تو دیکھنے میں سیدھی لگتی ہے پر یہ اِتنی سیدھی ہے نہیں۔ ایسا اِسلِئے کِ کیول یہ کہ دینے سے کِ کُران پر اَمل کرو، کام نہیں چلتا۔ ہر آلِم اَپنے تریکے سے کُران کے متلب نِکالتا ہے اؤر یہی وجہ ہے کِ کُران ایک مانّے پر بھی مُسلمانوں میں آج بہتّر (72) سے بھی جیادے پھِرکے ہیں۔ ہریک پھِرکا کھُد کو اَسلی اِسلام اؤر دُوسروں کو دوجکھی کرار دیتا ہے۔ پیگمبر مُہمّد (سللo) کی کُچھ ہدیس ہیں جو اَبُو داُّد اؤر تِرمِدھِ میں مِلتی ہیں جو اِس ترہ ہے

“اَبُو داُّد، کِتاب 40، ہدیس 4579: نبی نے پھرمایا کِ یہُودی اِکہتّر یا بہتّر (71 یا 72) پھِرکوں میں بںٹ گئے۔ اِیسائی بھی بہتّر پھِرکوں میں بںٹے۔ میری اُمّت تِہتّر (73) پھِرکوں میں بںٹیگی۔ “

“تِہتّر پھِرکوں میں سے کیول ایک پھِرکا ہی سچّا ہے جو جنّت میں جاّیگا، باکی سب جہنّم کی آگ میں جلائے جایّںگے۔” [تِرمِدھِ اؤر اَبُو داُّود]

تو مسلا اَب یہ ہے کِ مُہمّد (سلل

o) کی بات جھُوٹھی نہیں ہو سکتی اؤر اِسلِئے اِسلام میں مؤجُود آج تِہتّر پھِرکوں میں سے بہتّر تو کاپھِروں کے ساتھ ہی دوجکھ کی آگ میں جلیںگے۔ تو یہی وجہ ہے کِ اِسلام کے پھِرکے سُنّی، شِیا، وہابی، سُوپھی، کادِیانی اؤر اِسی ترہ ن جانے کِتنے ہی پھِرکے اَپنے کو سچّا اؤر باکی 72 کو جھُوٹھا سابِت کرنے مِل لگے رہتے ہیں۔ ہالاںکِ کُچھ پھِرکے کاپھِروں پر بھی گم کھانے والے ہیں اؤر اُنہیں بھی جنّت نسیب ہونے کی کھواہِش کرتے ہیں لیکِن یے بہُت تھوڑے ہیں۔ اَدھِکتر تو وے ہی ہیں جو کاپھِروں کو اَلّاہ اؤر رسُول کا دُشمن سمجھ کر اُن پر لانت بھیجتے ہیں۔ وے کیول ایسا کہتے نہیں، لیکِن بمباری کرکے جتاتے بھی ہیں۔ کاپھِر کو تو چھوڑیں، آج مُسلِم دُنِیا میں اَدھِکتر جگہوں پر جبردست پھِرکاپرستی ہے جیسے کِ پاکِستان میں آیے دِن کبھی کادِیانِیوں کی مسجِد اُڑا دی جاتی ہے تو کبھی شِیا نماجِیوں کو سرے آم بھُون دِیا جاتا ہے۔

پر دیکھِیے! پھِرکوں میں بںٹی اؤر لگاتار بںٹتی جا رہی مُسلِم اُمّت کے اِس ہال پر بھی جاکِر بھائی اِسلام کو “سبسے تیج پھیلتا ہُآ مجہب

” (fastest growing religion) کرار دیتے ہیں! ویسے اُنہوںنے آجتک یہ نہیں بتایا کِ وہ سچّا پھِرکا کؤن سا ہے جِسکی ترپھ مُہمّد (سللo) کا اِشارا تھا۔ کھیر، اِسلام میں پھِرکاپرستی ہمارے اِس لیکھ کا مؤجُو نہیں۔ اِسلام کے 73 پھِرکوں میں سبسے اِنتیہاپسںد اؤر دہشتگرد پھِرکا وہابی ہے۔یہ پھِرکا اَپنے وجُود میں آنے سے (اَٹّھارہویں سدی) لیکر آج تک بڑے بڑے دہشتگردوں جیسے اوساما بِن لادین، اَل کایدا کو پیدا کرنے کے لِئے جانا جاتا ہے۔ اِسلام کے اَسلی ماینے “شاںتِ=اَمن” کا اَگر کِسی پھِرکے نے سبسے جیادا مجاک بنایا ہے تو یہ وہابی ہی ہے۔ جاکِر بھائی کا تالُّک اِس پھِرکے سے ہی بتایا جاتا ہے۔ لیکِن یہیں پر بس نہیں ہے! جاکِر بھائی وہابی رِوایتوں میں کبھی کبھی ایسے پھِرکوں کی رِوایتوں کے تڑکے بھی لگا دِیا کرتے ہیں کِ ہاںڈی لجیج ہونے کے بجایے کڑوی ہو جاتی ہے! اَپنی اِس نیی ہاںڈی کا نام وے اِسلام رکھتے ہیں لیکِن اَسل میں اُنکے اِس کھیل نے اِسلام کی دھجِّیاں اُڑا کے رکھ دی ہیں۔ اؤر اِس وجہ سے اَب اِسلام کے سب بڑے بڑے پھِرکے اُن پر پھتوے دے چُکے ہیں۔ دارُل اُلُوم دیوبںد، شِیا، کادِیانی سب کے سب کہ چُکے ہیں کِ جاکِر نائیک کو اِسلام کا داوا کرنے کا ہق ہی نہیں ہے۔ یہ سب کیسے ہُآ، ایک ایک کرکے دیکھتے ہیں کِ کیسے جاکِر بھائی نے بڑی چالاکی سے اَپنے نام کے لِئے اِسلام کا مجاک اُڑایا یہاں تک کِ پیگمبر مُہمّد (سللo) کی ساری دُنِیا میں ہںسی اُڈوائی۔

1۔ جاکِر بھائی ایک کادِیانی؟

جاکِر بھائی کا داوا ہے کِ وے اِسلام اؤر دیگر مجاہِب کے آلِم ہیں۔ اَپنی ویبسائیٹ پر اُنہوںنے بہُت سے لیکھ اَپنے نام سے اِسلام اؤر دُسرے مجہبوں پر دے رکھے ہیں۔ پر اَسل میں اُنہوںنے بہُت سے لیکھ کادِیانی/اَہمدی کِتابوں سے چُرائے ہیں۔ اَب دیکھیں کِ اِس بات نے پُوری مُسلِم اُمّت کو کیوں اُنکے کھِلاپھ کر دِیا ہے-

کادِیانی/اَہمدی باکی سب اِسلام کے پھِرکوں کے ہِساب سے گیر مُسلِم سمجھے جاتے ہیں کیوںکِ اِس پھِرکے کو وجُود میں لانے والا شکھس مِرزا گُلام اَہمد کھُد کو نبی بتاتا تھا جبکِ کُران کہتی ہے کِ آکھِری نبی مُہمّد (سللo) ہیں۔

– وہابی پھِرکا اَہمدِیوں کا سبسے بڑا دُشمن ہے۔ یہاں تک کِ اَدھِکتر جگہوں پر اَہمدِیوں کو سںگسار (پتّھر مار مار کر مار ڈالنے کی سجا) کرنے میں وہابِیوں کا نام اَکسر سامنے آتا ہے۔

کادِیانِیوں کی کِتاب سے جاکِر بھائی نے جو باتیں چُرائی ہیں اؤر اُنہیں اَپنے نام سے چھاپا ہے، وے بات اَسلی اِسلام سے بِلکُل اُلٹ ہیں اؤر یہاں تک کِ شِرک تک بھی جاتی ہیں۔ جیسے مُہمّد (سللo) کلکِ اَوتار تھے۔ ہِندُاوں کی جِس کِتاب “بھوِشے پُران” میں کلکِ اَوتار کی جِکر ہے وہاں کہا گیا ہے کِ اَلّاہ/بھگوان کھُد جمین پر اُتر کر اِںسان کی شکل میں آایگا۔ کادِیانی مؤلانا نے اِتنا بھی نہیں سوچا کِ اَلّاہ کا اِںسان بنکر جمین پر اُترنا اُسکی شان میں کِتنی بڑی گُستاکھی ہے۔ لیکِن اِسّے بڑی گُستاکھی تو جاکِر بھائی نے کر دی جِنہوںنے ہُوبہُو اِس کادِیانی مؤلوی کی کِتاب سے کلکِ اَوتار والی بات چُراکر اِسلام بتاکر پیش کر دِیا! جاکِر بھائی بتاّیں کِ اِسلام کے تہت کیا اَلّاہ کبھی اِںسان بنکر جمین پر آ سکتا ہے؟ اَگر نہیں تو کلکِ اَوتار مُہمّد (سللo) کیسے ہو سکتا ہے؟

بھوِشے پُران میں لِکھے جِس مہامد نام کے آدمی کو جاکِر بھائی اَپنے کادِیانی اُستاد کے اِلم کی روشنی میں مُہمّد (سللo) بتا رہے ہیں، دراَسل پُران میں اُسکو پِچھلے جنم کا بھُوت، راکشس، دھُورت یانی شیتان کی ترہ نامُراد بتایا گیا ہے جِسے ّہِندُاوں کے بھگوان شِو نے پیٹ پیٹ کر مار ڈالا تھا۔ (کیسے اؤر بھی بُری ترہ جاکِر بھائی نے مُہمّد ساہب کِ مجاک اُڑائی ہے، اِس بارے میں تپھسیل سے جانّے کے لِئے پڑھیں http://agniveer۔com/479/prophet-puran/)۔ اِسّے دو باتیں سابِت ہو جاتی ہیں کِ ایک تو جاکِر بھائی تناسُکھ (پُنرجنم) میں یکین کرتے ہیں اؤر دُوسرا وو مُہمّد (سللo) کو پِچھلے جنم کا بھُوت، شیتان اؤر بدماش مانتے ہیں۔ اِس سب کے باد بھی کیا کوئی سچّا مُسلمان جاکِر بھائی سے مُہبّت کر سکتا ہے؟

جاکِر بھائی کہتے ہیں کِ ویدوں میں مُہمّد (سللo) کے آنے کی بھوِشیوانی ہے۔ یہ بات بھی اُنہوںنے قدِیانِیوں کی کِتاب سے ہُوبہُو چُرا لی۔ اِس داوے کی پڑتال یہاں دیکھیں۔ http://agniveer۔com/hi/2932/muhammad-vedas-hi/۔ اَب جب وید کی بھوِشیوانِیوں کو جاکِر بھائی کادِیانِیوں کی ترہ ٹھیک مانتے ہیں تو وے کھُد باکی اِسلام کی مُکھالپھت کرتے ہیں کیوںکِ اِسلام کا اؤر کوئی پھِرکا ویدوں کو اَلّاہ کا کلام نہیں مانتا۔ مجیدار بات یہ ہے کِ اَپنے ایک لیکھ میں ویدوں کی بھوِشیوانِیوں پر یکین کرنے والے جاکِر بھائی اَپنے دُوسرے لیکھ میں کہتے ہیں کِ اُنہیں پتا نہیں کِ وید اَلّاہ کا کلام ہیں کِ نہیں! اَب سوال اُٹھتا ہے کِ اَگر آپکو یہ پتا نہیں ہے تو پھِر وید کی بھوِشیوانِیوں پر آپنے کیسے یکین کر لِیا؟

اِس سبسے سابِت ہوتا ہے کِ جاکِر بھائی کا اِسلام کُران اؤر ہدیسوں پر کھڑا ن ہوکر کادِیانی کِتابوں پر کھڑا ہے۔ لیکِن وے کھُد کو سچّا مُسلمان کہتے ہیں اؤر کادِیانِیوں کو بُرا بھی کہتے ہیں کیوںکِ اِنہیں پیسے اؤر ساجو سامان تو وہابی ہی مُہیّیا کراتے ہیں! لگتا ایسا ہے کِ جاکِر بھائی وہابی مُکھؤٹے میں ایک کادِیانی ہی ہیں اؤر اِسی لِئے کادِیانی باتوں کو پھیلانے میں وو اِس کدر دیوانے ہیں کِ اُنہیں اِسکے لِئے شِرک کرنے سے بھی گُریج نہیں اؤر ن ہی مُہمّد (سلل

o) کی بیئیجّتی کرنے سے۔

2۔ یجید کے سدکے- جاکِر بھائی کا یجید پریم

پُوری مُسلِم اُمّت کے لِئے ایک غمگین دِن، جب یجید نے مُہمّد (سلل

o) کے پوتے ہُسین کو دھوکھے سے کربلا میں گھیر کر پیاسا مار ڈالا۔ جو یجید اَدھِکتر تاریکھدان کی نجروں میں شرابی، بچّوں سے بُرا کام کرنے والا، اؤر کُتّے پالنے والا تھا، اِس ترہ کی اِسلام میں ہرام ہرکتیں کرنے والا تھا اُس یجید کو جاکِر بھائی ٹھیک سمجھتے ہیں۔ جِس یجید کے راج میں پاک مکّا اؤر مدینا شہروں کی بیئیجّتی کی گیی اؤر وے تباہو برباد کر دِئے گئے، اُس یجید کو جاکِر بھائی بُرا نہیں سمجھتے! سوال پیدا ہوتا ہے کی اَگر یجید نیک اِںسان تھا تو پھِر ایسی نیکی تو کاپھِر بھی کرتے ہیں!

3۔ جاکِر بھائی اؤر ہلال گوشت

جاکِر بھائی ایم بی بی ایس گوشت کھانے کو سہی ٹھہراتے ہیں۔ وے یہ تو تسلیم کرتے ہیں کی کوئی مُسلمان بِنا گوشت بھی مُسلمان رہ سکتا ہے لیکِن وے ہلال گوشت کھانے کے پیچھے یہ منتک دیتے ہیں

1۔ پیڑ پؤدھے بھی کاٹنے پر روتے ہیں جیسے جانور۔ اِس بات میں وے کِسی مُلک کے ایک کِسان کے کِیے ہُئے ایک نُسکھے کا ہوالا دیتے ہیں! اُنکا کہنا ہے کِ اِس کِسان نے وو مشین بنایی ہے جِسّے پیڑ کی رونے کی آواج سُنائی دیتی ہے!

2۔ جانور کو ہلال کرتے وقت سبسے کم درد ہوتا ہے! کیوںکِ ہلال کرنے میں اُسکی گلے کی نس پہلے پھاڑی جاتی ہے جو کھُون کو دِماگ تک لے جاتی ہے اؤر تھوڑی ہی دیر میں وو بیہوش ہو جاتا ہے!

3۔ اِسلام میں کیول وہی جانور کھائے جاتے ہیں جو گوشت نہیں کھاتے۔ کیوںکِ اِسلام مانتا ہے کِ جیسا کھانا ہوگا ویسا ہی دِماگ۔ اَگر چیر پھاڑ کرنے والے جانوروں کا گوشت کھایا جائے تو دِماگ ویسا ہی چیر پھاڑ کرنے والا ہوگا۔ اِسلِئے مُسلمان کیول اَمنپسںد جانوروں کا ہی گوشت کھاتے ہیں تاکِ وو بھی اَمن پسںد رہیں!

آج کے پڑھے لِکھے بہُت سے ترکّیکار مُسلمان اِن سب گھٹِیا منتکوں پر آںسُو بہاتے ہیں جو پُوری دُنِیا میں اِسلام کی ایک مجاک بنا رہے ہیں۔ وو پُوچھتے ہیں کِ اَگر کِسان مشین بنا رہا تھا تو سب سائیںسدان اؤر دانِشور اُسکے کھیت میں مُولی اُگا رہے ہوںگے! اؤر اُس کِسان کا نام پتا کیا ہے؟ یہ رونے کی آواج کبھی ٹیلیوِجن پر کیوں نہیں کِسی نے سُنی؟ کیا میڈِیا کو اِس کِسان کا پتا نہیں ہے؟ اِسی ترہ اَگر گلے کی نس پھاڑنے سے جانور کو درد نہیں ہوتا تو ایک دم جھٹکے سے جانور کو جِبا کرنے سے بھی تو گلے کی نس پھٹیگی ہی اؤر ہلال کے بنِسپت اؤر بھی تیج کٹیگی پھِر بھی جھٹکا میں درد کم ہوگا! اِسی ترہ اَگر اَمنپسںد جانور کو کھاکر کوئی اَمنپسںد ہی رہتا ہے تو درِندے ماںسکھور جانور جیسے شیر چیتے وگیرہ بھی تو اَمنپسںد جانوروں کو ہی مارتے ہیں، پھِر وو اَمنپسںد کیوں نہیں بنے رہتے؟ اِس ترہ پڑھے لِکھے مُسلمان اَب گوشت سے دُور ہو رہے ہیں اؤر اِسی کے نتیجے میں آج کی تاریکھ میں گوشت کے کھِلاپھ لامبںد ہونے والے سبسے بڑی جماتوں میں ایک اِسلام ویج ڈوٹ کام ہے جِسمیں ہجاروں مُسلمان جی جان سے لگے ہیں۔ اِنہونے جاکِر نائیک کو اَپنی بیوکُوپھی سے اِسلام کو بدنام کرنے کے لِئے جم کر لتاڑ لگائی ہے۔ آپ اِسے یہاں پر دیکھ سکتے ہیں

http://www۔islamveg۔com/halalmeat۔asp

4۔ جاکِر بھائی اوساما بِن لادین کے لِئے!

جاکِر بھائی اوساما بِن لادین کے بڑے ہمدرد ہیں۔ کِسی نے اُنسے پُوچھا کِ وے اوساما کے بارے میں کیا سوچتے ہیں تو اُنہوںنے کہا- “اَگر اوساما نے سبسے بڑے دہشتگرد اَمیرِکا کو کھؤپھجدا کِیا ہے تو میں اُسکے ساتھ ہُوں”۔ آگے کہتے ہیں کِ اَسل میں کیا ہُآ وہ اُنکو نہیں پتا! کوئی جاکِر بھائی سے پُوچھے کِ اَگر اَسل میں کُچھ پتا ہی نہیں تھا تو اَمیرِکا کو دہشتگرد کیوں کہا؟ اؤر اَگر کہنا تھا تو پھِر یہ بھی کہتے کِ اَگر اوساما اَسلِیت میں دہشتگرد ہے تو میں اُسکے کھِلاپھ ہُوں! ایسا تو کُچھ جاکِر بھائی نے نہیں کہا۔ پھِر وو وِڈِیو جِنمیں اوساما بِن لادین نے کھُلیآم بھارت، اَمیرِکا، برِٹین، اِسرائیل وگیرہ کو دھمکی دی تھیں اؤر وو اِسلامی چینل اَل ججیرا پر ہی آیّں تھیں اُنکے بارے میں جاکِر بھائی کیوں بھُولے؟ چلو اَمیرِکا تو دہشتگرد ٹھہرا سو ٹھہرا، بھارت (جو کِ جاکِر بھائی کا اَپنا مُلک ہے) کو دھمکانے والے کے کھِلاپھ جاکِر بھائی کُچھ کیوں نہیں بولے؟ اِس وجہ سے بھی بہُت سے وتنپرست مُسلمان اُنسے ناراج ہیں۔ دیوبںد نے اِس بات پر جاکِر بھائی کے کھِلاپھ پھتوا بھی جاری کِیا جِسے آپ یہاں پڑھ سکتے ہیں

http://sunninews۔wordpress۔com/2008/05/10/deobandi-fatwa-against-zakir-naikalso-denying-fatawa-against-cow-slaughter/

ساف ہے کِ جاکِر بھائی کے دِل میں اوساما کے لِئے ہمدردی اِسیلِئے ہے کِ جاکِر بھائی اؤر اوساما کے ہمدرد ایک ہی ہیں اؤر وے ہی دونوں کو اِسلام پھیلانے کے لِئے چندا دیتے ہیں۔ اوساما بم پھوڑکر کام کرتا ہے اؤر جاکِر بھائی اُسکے ہمدرد بنکر!

5۔ جاکِر بھائی جیںٹلمین

جاکِر بھائی اُوپر سے دِکھاتے ہیں کِ وے سُنّت (مُہمّد سلل

o کی آدتیں اؤر رہن سہن کے تؤر تریکے) کا بڑا کھیال کرتے ہیں لیکِن اَسل میں وے ہمیشا گیر اِسلامی لِباس پہنتے ہیں۔ ہدیسوں میں آیا ہے کِ جو بھی مُسلمان کاپھِروں سے لِباس پہنتا ہے، آکھِرت کے دِن گیر مُسلِموں کا سا سُلُوک پایّگا۔ اِسلِئے سُنّت میں یکین کرنے والے سب مومِن جاکِر بھائی پر اِس بات کے لِئے لانت بھیجتے ہیں کِ وو کاپھِروں جیسے پیںٹ، شرٹ، کوٹ، ٹائی وگیرہ پہنکر گلت مِسال پیش کر رہے ہیں۔ اُنہیں شاید لگتا ہے کِ یہ پہنکر وے جیںٹلمین کہلایے جایّںگے لیکِن اِسلام میں یہ جایج نہیں ہے۔

6۔ مجار پر منّت ماںگنا گیر اِسلامی- جاکِر بھائی

وہابِیوں نے بہُت سے سُوپھی درگاہوں اؤر یہاں تک کِ مُہمّد (سلل

o) کی مجار بھی جمین میں مِلا دی کیوںکِ اُنکی نجر میں یہ شِرک ہے۔ مجاریں اؤر درگاہ توڑنے کی اَپنی اِس تہریک میں اُنہوںنے بہُت سے مردوں، اؤرتوں اؤر بچّوں کو جِبا کِیا۔ اَکیلے کربلا میں سن 1802 میں گھروں اؤر باجاروں میں گھُسکر اَدھِکتر لوگوں کو مار ڈالا۔ جاکِر بھائی بھی منّت ماںگنے کو شِرک کہتے ہیں اؤر اِسکو گیر اِسلامی کرار دیتے ہیں۔ اِس وجہ سے منّت ماںگنے والے مُسلمان اؤر سُوپھی سوچ کے لوگ اُنسے نپھرت کرتے ہیں۔

اَب زرا نجر ڈالیں مُلک کے بڑے بڑے اُلیماّوں پر کِ جِنہوںنے جاکِر بھائی کے کھِلاپھ پھتوے دیکر یہاں تک کہ دِیا ہے کِ اُنکی تکریریں گُمراہ کرنے والی ہیں اؤر وے ہرام ہیں اؤر جو کوئی بھی اُنہیں سُنکر اَمل کریگا وو بھی ہرام ہوگا۔ نیچے دیکھیں-

http://www

۔youtube۔com/watch؟v=WOXr1lQBtKk&feature=player_embedded#!

اَب نیچے کُچھ اؤر وجہ لِکھتے ہیں کِ جِنسے مُسلمان جاکِر بھائی سے نپھرت کرتے ہیں-

7

۔ جاکِر بھائی مُہمّد سللo کے پوتے اِمام ہُسین کے کاتِل یجید کی بڑائی کرتے اَکسر سُنے جاتے ہیں۔ اِس وجہ سے شِیا اؤر سُنّی بھی اُنسے نپھرت کرتے ہیں۔

8۔ جاکِر بھائی کے ہِساب سے کِسی اِسلامی مُلک میں کوئی گیر اِسلامی شکھس اَپنے مجہب کو ن تو پھیلا سکتا ہے اؤر ن ہی کھُلے تریکے سے اِجہار کر سکتا ہے۔ وہیں دِلچسپ بات یے ہے کِ جاکِر بھائی اِسلام کو دُوسرے گیر اِسلامی مُلکوں میں پھیلانے کی پُوری چھُوٹ ماںگتے ہیں! اُنکا منتک ہے کِ دین کے ماملوں میں مُسلمان ہی سبسے اُوںچے ہیں اِسلِئے اُنہیں سب جگہ چھُوٹ ہونی چاہِئے! مگر گیر اِسلامی مجہبوں کو اَپنے اِبادتگھر بنانے کی بھی چھُوٹ نہیں ہونی چاہِئے کیوںکِ اُنکا مجہب اِسلام کے آگے چھوٹا ہے۔ اِسکو یہاں پر دیکھیں

http://www.youtube۔com/watch?v=plyS8sIUjmQ

اِس ترہ کا دِماگی دیوالِیاپن اُن پڑھے لِکھے مُسلمانوں کو اَکھرتا ہے جو پُوری دُنِیا کے کںدھے سے کندھا مِلاکر کام کرنا چاہتے ہیں اؤر کِسی آدمی کو اُسکے مجہب کی وجہ سے چھوٹا یا بڑا نہیں سمجھنا چاہتے۔ یہ اُن اَچّھے مُسلمانوں کی کوشِشوں پر جھٹکا ہے جو سمجھتے ہیں کِ اَچّھے کام کرنے والے اِںسان چاہے کِسی مجہب سے تالُک رکھنے والے ہوں، وے جنّت میں ہی جایّںگے۔

9۔ آکھِر میں وہ بات جو تکریبن آدھی مُسلِم آبادی کے جاکِر نائیک سے نپھرت کرنے کی وجہ ہے، وو ہے اُنکا اؤرتوں کے لِئے رویّیا۔ اُنکا کہنا ہے کِ اؤرتوں کو سدا ہِجاب اؤر بُرکا پہنّا چاہِئے۔ جاکِر بھائی ایم بی بی ایس کے ہی ساتھی ڈاکٹر یہ مانتے ہیں کِ اِس ترہ کے رِواج اؤرتوں میں وِٹامِن ڈی کی کمی کی وجہ بنتے ہیں۔ بہُت سے سمجھدار مُسلمان بندھُ بھی اِس پابںدی کو اِںسانِیت کے کھِلاپھ مانتے ہیں۔

جاکِر بھائی کا مانّا ہے کِ اؤرتوں کو دپھتروں میں کام نہیں کرنا چاہِئے کیوںکِ وہاں پر مُمکِن ہے کِ اُنہیں گیر مردوں کے ساتھ اَکیلے میں مِلنا پڑے۔ جاکِر نائیک کے مُتابِق کیول وہی مرد کِسی اؤرت کے ساتھ اَکیلے رہ سکتا ہے جو یا تو اُسکا شؤہر ہو یا جِسنے اُسکی چھاتی کا دُودھ پِیا ہُآ ہو۔ جاکِر بھائی کی اِس سمجھ (؟) پر اَمل ہونا بھی شُرُو ہو گیا ہے! اَبھی کُچھ دِن پہلے ایک جانی مانی اِسلامی یُونِورسِٹی نے پھتوا دِیا ہے کِ مُسلِم اؤرتوں کو دپھتر کے اَپنے مرد ساتھِیوں کو پاںچ بار دُودھ پِلانا ہوگا، تب جاکر وے اَکیلے میں بھی اُسکے ساتھ کام کر سکتے ہیں! اَںداجا لگاّیں کِ اِس گھٹِیا سوچ پر سِرپھ اؤرت ہی کیوں ہر دِماگدار آدمی کا سر بھی شرم سے جھُک جاتا ہے۔

جاکِر بھائی کی نجروں میں مرد کا ایک سے جیادا بیوِیاں رکھنا جایج ہے لیکِن اِسکا اُلٹا اُنہیں قُبُول نہیں۔ کہتے ہیں کِ دُنِیا میں اؤرتیں مردوں سے جیادا ہیں اِسلِئے جیادا بیوِیاں راکھی جا سکتی ہیں! ہمنے پُوری دُنِیا کی آبادی بتانے والے جِتنے آںکڑے دیکھے، اُنمیں کِسی میں بھی اؤرتوں کی آبادی مردوں سے جیادا نہیں تھی۔ ہاں مردوں کی تھوڑی سی جیادا جرُور تھی! پر جھُوٹھے آںکڑے دیکر گلت بات کو ٹھیک کرنے کی دھُن جاکِر بھائی پر کُچھ جیادا ہی سوار ہے۔ وے یہ نہیں بتاتے کِ سب مُسلِم مُلکوں میں مرد ہی اؤرتوں سے جیادا ہیں تو پھِر وہاں اُلٹا رِواج کیوں ن چلایا جائے؟

جاکِر بھائی یہ یکین کرتے ہیں کِ اؤرتوں کا دِماگ مردوں سے کمجور ہوتا ہے اؤر اِسلِئے دو اؤرتوں کی گواہی ایک مرد کے برابر ہوتی ہے۔ یہی نہیں اُنکا مانّا ہے کِ دوجکھ میں جلنے والے جیاداتر اؤرتیں ہی ہوںگی کیوںکِ وے آدمِیوں کے دِماگ پھیر دیتی ہیں اؤر دھوکھیباج ہوتی ہیں!

جاکِر بھائی کا یکین ہے کِ اَگر کِسی اؤرت کے ساتھ کوئی درِںدا جبردستی کرتا ہے اؤر اُسکی اِجّت لُوٹتا ہے تو یہ سابِت کرنے کے لِئے اُسے کئی چشمدید گواہ لانے ہوںگے جِنہوںنے اَسلِیت میں ۔۔ّ۔ّتے ہُئے دیکھا ہو۔

اَب کہاں تک لِکھیں، جاکِر بھائی کو یے سب مانتے اؤر کہتے شرم نہیں آتی لیکِن ہمارے اَندر اُنکے جیسا ہؤںسلا نہیں۔ اُنکا ہؤںسلا سب ہدیں پار کر گیا ہے، یہاں تک کِ کھُد وہابِیوں نے بھی اَب اُنہیں شیتان کہنا شُرُو کر دِیا ہے۔ یہاں پر دیکھیں

http://www.scribd.com/doc/21622373/Zakir-Naik-Exposed-by-Wahabis-and-salaifs-ahle-hadeth-scholars

کیسے جاکِر بھائی نے مُہمّد (سلل

o) کی بیئیجّتی کی اِسکا سبُوت یہ ہے

http://www.youtube۔com/watch?v=VeV5F8fte14

سچّائی کی کھوج کے لِئے جرُوری ہے ہم جھُوٹھ کو چھوڑتے جاّیں۔ یہ مُمکِن ہے کِ اِس بات پر بہس ہو کِ 72 میں سے وو ایک کؤن سا پھِرکا ہے ّجو جنّت میں جاّیگا۔ یہ بھی مُمکِن ہے کِ اِس پر بہس ہو کِ کیا سدا رہنے والے دوجکھ اؤر جنّت کا وجُود ہے یا نہیں اؤر فرِشتے اؤر جِنن ہیں بھی یا نہیں۔ اِس پر بھی بہس ہو سکتی ہے کِ کیا مُہمّد (سلل

o) اؤر بھی کئی بڑے لوگوں کی ترہ ہمیں راہ دِکھانے والے تھے یا پھِر اَلّاہ کے پیگمبر تھے۔ اِس پر بھی بات ہو سکتی ہے کِ کیا اَلّاہ کی بھی پہلی، دُوسری۔ّ۔ اؤر آکھِری کِتاب ہونی چاہِئے؟ کیا ایک ہی کِتاب پُوری نہیں؟ اِس پر بھی سوال اُٹھایے جا سکتے ہیں کِ کیا واکئی کُران آکھِری کِتاب ہے یا اِسمیں ایسا کیا ہے جو اُسّے پہلے سے مؤجُود ویدوں میں نہیں تھا۔

مگر ایک بات تو ساف ہے جِسمیں بہس کی کوئی گُںجائیش نہیں اؤر وہ یے کِ کُچھ لوگ تو ایکدم دوجکھ میں پھیںک دِئے جانے کے کابِل ہیں تاکِ اِںسانِیت تباہ ن ہو سکے۔ یے کُچھ لوگ وو ہیں جو

– اوساما جیسے دہشتگردوں کو گلت کہنا تو دُور اُنسے ہمدردی رکھتے ہیں

– جو یہ سمجھتے ہیں کِ کیول اُنکا پھِرکا جنّت میں جاّیگا اؤر باکی سب کے سب دوجکھ کی آگ میں جلیںگے بھلے ہی اُنہوںنے کِتنے ہی نیک کام کیوں ن کِیے ہوں

– جو دُوسرے مجہبوں کو اَپنے یہاں دیکھ بھی نہیں سکتے لیکِن دُوسروں کے یہاں کھُد کا مجہب پھیلانا چاہتے ہیں

– جو اؤرتوں کو بیوکُوپھ سمجھتے ہیں اؤر اُنہیں بکسے میں بںد کرنا چاہتے ہیں

– جو سبُوت پیش کرنے پر بھی سچّائی کو نہیں کُبُولتے

– جو کِسی اؤر کے کِیے کام کو اَپنا بتا کر واہواہی لُوٹتے ہیں اؤر جِسّے چوری کرتے ہیں اُنہی کو کوستے ہیں

ایسے دہشتگردوں کے ہمدرد اِںسانِیت کے لِئے دہشتگردوں سے بھی جیادا کھترناک ہیں۔ سب ترکّیپسںد اؤر کٹّر مُسلمانوں نے بھی جاکِر نائیک کی کڑی مُکھالپھت کرکے ایک سہی کدم اُٹھایا ہے۔ اِںسانوں کا سبسے بڑا مجہب ہے اِںسانِیت اؤر وہ ہے- جو برتاو آپ اَپنے لِئے چاہتے ہو وہ دُوسروں کے ساتھ کرنا۔ بہُت اَچّھی بات ہے کِ اَدھِکتر مُسلِم بھائی بہنوں نے جاکِر نائیک جیسے دہشتگردوں کے کھِلاپھ بولنے کی تاکت جُٹائی۔ اِسی ترہ سچ کا ساتھ اؤر جھُوٹھ کی مُکھالپھت ہی سچّے تالِب ئے اِلم کی نِشانی ہے۔

Facebook Comments

Liked the post? Make a contribution and help revive Dharma.

Disclaimer:  We believe in "Vasudhaiv Kutumbakam" (entire humanity is my own family). "Love all, hate none" is one of our slogans. Striving for world peace is one of our objectives. For us, entire humanity is one single family without any artificial discrimination on basis of caste, gender, region and religion. By Quran and Hadiths, we do not refer to their original meanings. We only refer to interpretations made by fanatics and terrorists to justify their kill and rape. We highly respect the original Quran, Hadiths and their creators. We also respect Muslim heroes like APJ Abdul Kalam who are our role models. Our fight is against those who misinterpret them and malign Islam by associating it with terrorism. For example, Mughals, ISIS, Al Qaeda, and every other person who justifies sex-slavery, rape of daughter-in-law and other heinous acts. Please read Full Disclaimer.